Blog utama saya

Monday, February 28, 2011

Saya Mahu Sponsored Post dari Eyriqazz.Com



As Salam buat semua
Contest yang best ni saya sertai,
Klik DISINI untuk join sama,
Mungkin ada rezeki anda disini.




Bro Eyriqazz kesayangan blogger dan Nuffnang,
Bermurah hati nak buka peluang,
Bagai pucuk dicita ulam mendatang,
Moga ada rezeki ku akan datang.
 



....






...







..


Walaupun diri saya ni belum betul2 seorang blogger tegar tapi  terasa ingin sangat menjadi salah seorang yang bertuah dalam pencarian untuk sponsored post dari blogger ternama Eyriqazz.com KERANA:
 
 








 
 
 
 
 
Insya Allah saya sertai,
Mencuba bakat yang saya miliki,
Moga Bro Eyriqazz selalu dimurahkan rezeki,
Bolehlah selalu buat contest/giveaway lagi.
 



3 comments:

AJ said...

thanks join in.. i think u dah satu kaki terpilih...keputusan akan diumumkan next week..

AJ said...

tahniah,anda terpilih

http://www.eyriqazz.com/2011/03/anda-terpilihsponsored-post-dari.html

AJ said...

sila emailkan details anda ke iman1237@hotmail.com ya untuk saya emailkan sponsored post itu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...