Blog utama saya

Wednesday, August 17, 2011

UCAPAN AIDILFITRI: DARI SAYA UNTUK EQBALZACK







Assalamualaikum buat semua,
Klik DISINI kalau kawan2 berminat nak sertai,
17 Ogos  2011 tarikh tutup penyertaannya,
Kalau tak join nanti rugi.



Giveaway nya tak susah...cuma kreativiti,
Nak ucapan Aidilfitri....mudah saja,
Jom tengok dulu hadiah yang bertuah bakal miliki,
Sebelum saya nyatakan ucapannya.





Dari mata jatuh ke hati,
Dari hati timbullah perasaan,
Jom kenal empunya Blog KURASAKAN SOMETHING ni,
Blogger tegar,bijak dan kreatif yang boleh ku gambarkan.











Pat pat siku lipat,
Saya ciptakan pantun dua kerat.

Pecah kaca pecah gelas,
Rumah saya dah siap berhias.

Silalah sila ke rumah saya
Ketupat rendang lemang semuanya ada.



Dari Johor singgah ke Klang,
Jemput makan juadah terhidang.
  Menangkap ikan di hujung di muara,
Kuih muih pun ada tersedia




Menari zapin rentaknya Ghazal,
Ku sediakan Cupcake khas untuk Cikgu Eqbal.

Kad raya Digital juga saya berikan,
Buat Cikgu Eqbal...sebagai ingatan.
...




...








..




 Ucapan khusus saya tujukan,
Buat Cikgu Eqbal yang budiman.
2 kad digital ku persembahkan,
Segala kekurangan harap dimaafkan.







Dan...untuk akhirnya...



  


Sampai sini ku akhiri,
Giveaway Cikgu Eqbal daku sertai,
Moga Cikgu tertawan hati,
Harap ada rezeki ku disini.




5 comments:

eqbalzack said...

salam,
menarik! siap kuih raya lagi tu. hehe...terima kasih join GA abg eq. abg eq dah linkkan kat blog..
selamat berpuasa Ummu...

mas saari said...

tahniah!

Rozita Ceritaita said...

tahniah!

Dkna Abza said...

tahniah :D

ajumohit said...

tahniah ye...hmm duit raya tu my sis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...