Blog utama saya

Wednesday, July 21, 2010

I Love Hot Perfume Contest


Salam buat semua,


Marilah sama2 memeriahkan Contest ni,kilk disini untuk maklumat lanjut.
 
 
 
 
 
I Love Hot Perfume nama contest ni,
Hadiah menarik kuteruja nak sertai,
Klik disini untuk syaratnya.
 
 
 
 
Wanita dan perfume bagaikan kawan,
Ibarat bunga kembang ditaman,
Bila dipakai lebih berkeyakinan,
Tapi bukanlah pakai habis wangi 1 badan.
 
 
 
 

Masa sekolah pakai deodorant saja,
Belum pandai nak berwangi2,
Tapi bila dah berumahtangga,
Wajib dipakai nak pikat suami.
 
 
 
 


One drop Perfume jenama pilihan,
Biasanya suami yang selalu hadiahkan,
Hanya itu yang saya berkemampuan,
Asalkan wangi..suami tertawan.
 
 
 
 
 

Perfume saya nampak macam biasa2,
Harga tak mahal tapi sedap baunya,
Yang paling best alkohol tak ada,
Tapi baunya tetap kekal lama.





Mula2nya saya memang tak percaya,
Macam tak logik dengan harganya,
Tapi bila saya dah cuba,
Terus jatuh cinta pandang pertama.



Sampai disini ku akhiri,
Ingin meramai memeriahkan lagi,
Andai ada rezekiku nanti,
Hotperfume dari Bme-hotperfume boleh ku miliki.
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...