Blog utama saya

Friday, October 1, 2010

Selamat Hari Raya untuk Kawan2 Semua ^_^

Salam buat semua,


Walaupun Hari Raya dah hari ke4,rasanya tak terlambat lagi saya ingin ucapkan SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR DAN BATIN buat kawan2 Follower dan pengujung yang sudi singgah diblog ni.Moga perkenalan dan kunjungan kawan2 semua menambah erat antara kita.


PENGUMUMAN

Buat kawan2 yang belum berkesempatan join GA simple saya diblog utama,jemputlah sama2 memeriahkan.First time buka penyertaan di Malaysia Giveaway...huhu berdebar juga nak tunggu sambutan.Walaupun hadiah tak mahal tapi saya suka nak share sesuatu yang menggembirakan diri sejak bergelar  blogger.Oh yea,blog ni memang saya buka hanya untuk Contest dan Giveaway yang saya join.Saya sedang cuba untuk jadi peserta Giveaway/Contest yang tegar walaupun tak setegar blogger2 contest yang lebih rajin join dan lebih kreatif.Sekadar memeriahkan suasana..andai ada rezeki Alhamdulillah.Orang nak memberi,kita pun boleh merasa,kan?


REZEKI RAMADHAN/SYAWAL

Kadang2 kita tak jangka itu dan ini akan berlaku tapi kalau yakin ada atau tak de rezeki lepas lelah berusaha,itu memang apa yang Allah dah tetapkan untuk kita.Ada je contest/Giveaway yang saya join yang kadang2 dah nak tamat lagi berapa minit dan kadang2 dah terlebih berapa jam,tapi ada juga rezeki.Ya!pada saya,yang penting usaha.Kalah menang tu belakang cerita.Dan,niat tu kenalah jaga masa mula nak join,kalau niat untuk anak2...insya Allah adalah rezeki tu...macamtulah sebaliknya.



Dan rezeki untuk Ramadhan/Syawal tetap ada untuk saya...Alhamdulillah.













PENGALAMAN

Apapun,saya seronok sama2 memeriahkan dunia contest/Giveaway sbetul2 serius awal Febuari lepas.Sebelum ni saya baru nak berjinak2 dengan join contest/Giveaway diblog utama.Memandangkan line internet saya sangat lambat nak me'loading,jadi saya adakan blog ini untuk muatkan semua aktiviti contest/Giveaway saya.Sekarang saya dah belajar banyak perkara tentang contest/giveaway dari kawan2 yan rajin join.Dan yang paling penting saya dapat jadikannya sebagai terapi minda masa moood saya tak berapa ok  sebelum ni selain isi masa yang lapang.


KESIMPULANNYA:



RAJIN DAN TAK PUTUS USAHA

CUBA UNTUK KREATIF

PERSAINGAN SIHAT DAN POSITIF 


Buat kawan dan pengunjung semua...SELAMAT BERCONTEST/GIVEAWAY(kalau ada kelapangan/masa)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...