Blog utama saya

Wednesday, October 20, 2010

Gin & Jacqie Contest – Win a Sleek Joanne Laptop Bag!



Contest hebat ini sekali lagi dianjurkan oleh:






KLIK DISINI untuk maklumat lanjut






Bila bayangkan wanita..apa yang sinonim?




Antaranya......BEG 


 ...




..





 .. 

Dan,beginilah hubungan antara saya dan beg....

GAYA SAYA DAN BEG SEBELUM BERKAWIN
 



GAYA SAYA DAN BEG SEMASA ' HONEYMOON' - HANYA BERDUA



GAYA SAYA DAN BEG SEKARANG BERSAMA ANAK




Bagi saya yang masih belajar,ibu dan isteri...beg sangat2 mainkan peranan bila keluar dari rumah.


Jadi..silalah bayangkan betapa saya perlukan beg untuk lengkapkan imej diri.Itu belum masuk lagi kalau saya dah kerja.Mungkin akan ada beg khas untuk ke pejabat,beg untuk hantar anak ke Nurseri lagi..huhu.

Bila dapat tau tentang Gin&Jacqie,tanggapan pertama saya sebelumtengok websitenya ialah...


"Emm,beg brand2 macam ni mesti mahal..aku pun bukan pandai nak bergaya"


Dan bila saya dah tengok keseluruhannya,terkeluar pulak dari kotak hati....


"Oh murahnya..beg berjenama ni..macam tak caya pulak"


Yea...saya mula suka dengan beg2 yang Gin&Jacqie jual...dan jauh berbeza dari apa yang saya bayangkan sebelum tu.Dan yang paling penting,saya dah mula jatuh cinta dengannya siap  bookmark 2 beg ni...



BABY AND ME (SIMPLE ALICIA) `





















 CASUAL AND TRAVEL ( REBECCA TOTE)


















Jadi...macamanalah saya tak jatuh cinta??






JADI,KENAPA SAYA SUKA KALAU KAWAN2 SEPERTI SAYA MENCUBA HASIL DARI JENAMA GIN&JAQIE? 


Anda perlu lebih dari sekadar sebuah beg? Hanya Gin &Jacqie yang boleh memenuhi keinginan anda!
 
 
Gin &Jacqie jenama terkenal pelbagai jenis rekabentuk beg rakyat Malaysia  bertahun-tahun  lamanya... memberikan banyak pilihan untuk wanita dan para ibu juga.

 



Tak kenal maka tak cinta,inilah Jacqueline Ng,pengasas Gin&Jaqie.


Kredit dari sini


Websitenya yang kemas dan sistematik memudahkan pelanggan membuat pilihan.







Berbelanja ikut keperluan dan kehendak...bila2 masa saja

 



Membawa jenama rakyat Malaysia setanding jenama antarabangsa.Kualitinya menjadi menjadi sebutan.

 



Jadi apa tunggu lagi kawan2?Mulakan membuat pilihan...semuanya dihujung jari.Memudahkan wanita yang juga ibu dan student seperti saya diluar sana untuk berbelanja.











Dan yang uniknya di Gin&Jaqie,jika anda tidak cerewet tapi tetap ingin miliki barang2 dari Gin&Jaqie,boleh cuci2 mata di Scratches and Bruises



 


Servis sebagai pemikat hati Pelanggan dan jaminan pulangan semula barang.Semuanya demi pelanggan tersayang.




Turut berkongsi minat dalam kreativiti dalam blog Gin&Jaqie.Tak percaya,boleh datang sendiri dan cuba membuatnya...




...



...



..



 Jadi...siapalah yang tak akan jatuh cinta dengannya?

1 comment:

ummu said...

salam ukhti
tahniah,menang
wah panjang betul entry ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...